Wind and Water op de Middellandse Zee

Wind and Water op de Middellandse Zee
De laatste Griekse dag.
2015-10-04

Vanochtend redelijk op tijd eruit.
Wij lopen naar beneden en het ontbijt staat weer klaar.
Vandaag scheiden onze wegen.
Jelle wil nog terug naar de boot om de laatste klusjes af te maken. 
Ik heb mezelf vandaag een zwembad dag beloofd. Heerlijk op een bedje in de zon aan de rand van het zwembad. Als het wat te warm wordt neem ik een duik in het zwembad. 
Ik voel mij een beetje een prinsesje.    
Tegen half drie komt Jelle tevreden terug. 
De stadskade in Lakki.⬆️
Hij heeft nog wat mooie foto's gemaakt.
Tussen deze masten is ook de mast van Wind & Water⬆️
In de verte ziet het er zo uit⬆️.
Ook hij komt naar het zwembad om uit te rusten.
Vanavond gaan wij het dorpje in om in een ander restaurant wat te gaan eten.
Jelle heeft vanmiddag al iets ontdekt.
Vis restaurant Mylos in Agia Marina aan het water, een aanrader.
Wij zijn er tegen kwart over zeven, tijd om nog even om ons heen te kijken. 
Een windmolen staat bijna in het water.
In januari 2011 bij windkracht 11, zag het er zo uit. De eigenaar liet ons de foto zien.⬆️
Op de menukaart staan heerlijke dingen. 
Als je naar buiten kijkt ziet het er zo is.⬆️
Wij beginnen met een vis souvlaki en daarna tonijn, wit wijntje erbij dat gaat heerlijk smaken.
Onder het genot van een cappuccino zet ik het blog op internet.
Toen wij vertrokken zag het er om ons heen zo uit. ⬆️