Wind and Water op de Middellandse Zee

Wind and Water op de Middellandse Zee

Donderdag 26 oktober 2017


Laatste dagje Split


Vanochtend pakken wij voordat wij vertrekken alvast onze koffers.

Wij wandelen weer naar de boulevard en vinden een heerlijke loungebank om koffie te drinken.

De zon brandt nog steeds. Dit zijn onze laatste uren in Kroatië.

Om twaalf uur zijn wij weer bij de studio om onze koffers op te halen en lopen richting het busstation.

De bus vertrekt om kwart voor één en doet er een half uur over.

Ik wil het blog van gisteren afmaken in de bus.

Helaas dikke pech alles is verdwenen, blijkbaar heb ik het niet goed opgeslagen.

Niet echt vrolijk, begin ik opnieuw.

Tegen half twee zijn wij op het vliegveld. 

Direct maar inchecken, dan is het maar gebeurd.

Wat een rust hier, alles verloopt vlotjes.

Bij de gate hebben wij een tafeltje, hier schrijf ik mijn laatste blog.

In Roosendaal staat straks onze lieve vriend Roel ons op te wachten om ons thuis te brengen.

Dank je wel Roel, top!

Lieve volgers, hopelijk hebben jullie weer een beetje met ons genoten van alle mooie dingen.

Dank voor hier en daar de positieve adviezen.

Dit was ons laatste blog.

Volgend jaar eind april, gaan wij ons laatste zeilseizoen in.

Wij wensen jullie allemaal een mooie goede winter.

Lieve zeilgroeten van de bemanning van Wind & Water.

Jelle en Hermien.