Wind and Water op de Middellandse Zee

Wind and Water op de Middellandse Zee
Adieu Frans
2016-09-04

Vanochtend op tijd uitgebreid ontbijt.
Frans wordt om acht uur door de taxi opgehaald.
Wij zwaaien Frans uit en wensen hem een goede vlucht.
Je was een gezellige gast, wist ons hele verhalen te vertellen over de Griekse oudheid waardoor de eilanden nog meer voor ons zijn gaan leven. 
Dank je wel, wij zullen je de komende dagen missen.
Na het ontbijt begin ik de was uit te zoeken. 
Door de warmte gebruik je meer polo's, handdoeken en ondergoed. 
De hele week niet wassen betekent dus, dat ik vandaag een inhaalslag maak.
Verder kuisen wij de kajuit en dat alles houdt ons bijna de hele dag bezig.
Vanmiddag ga ik bellen met mijn schoonzus Julia, zij is de afgelopen dagen steeds bij mijn moeder.
Wij maken ons allemaal best zorgen, het is dan lastig om op afstand mee te helpen. 
Twijfel alom, waar doen wij verstandig aan, vanmiddag gaan wij het uitgebreid telefonisch bespreken.
Zelfstandig wonen op je drieënnegentigste lukt prima als alles goed gaat, maar in geval van ziekte en dergelijke ben je erg kwetsbaar.
Om kwart voor drie gaat mijn laatste was aan de lijn.
Nu gaan wij naar een internetcafe met goede WiFi, zodat het blog op internet gezet kan worden.
Daar bellen wij ook met Julia.
Wij hebben besloten om morgen terug richting Preveza te gaan. 
Het ligt aan de wind hoeveel tijd het in beslag neemt.
Verder gebeurt er de rest van de dag weinig spannends.