Wind and Water op de Middellandse Zee

Wind and Water op de Middellandse Zee

Zondag 9 juli 2017

Milna adieu


Vandaag gebeurd er niets spannend.

Het is wassen, ruimen en poetsen, wel met tussenpozen want het is inmiddels 33 graden.

Heel vermoeiend.

Voor de lunch, restjes opmaken.

Om kwart voor drie ga ik van boord.

Jelle doet de kuiptent op de boot, wel raampjes open nog extra lijn met veren naar de wal en zo ligt Wind & Water er de komende drie weken bij.

Omdat wij maandagochtend om half acht op het vliegveld in Split moeten zijn, hebben wij besloten een appartementje bij de oude stad te boeken.

Dit scheelt morgenochtend, dan hoeven wij er niet zo vroeg uit.


Om zes uur hebben wij de boot naar Split.

Terwijl wij wachten in Supetar gaat Jelle vast inchecken.

Deze keer heb ik mijn ticket geboekt, want dat was het laatste goedkope ticket €50,00 all in.

Terwijl ik wil inchecken, lees ik dat ik niet mijn meisjesnaam heb gebruikt, maar mrs. Dam.

Wat nu......dat is wel erg dom.

Jelle appt naar Transavia en legt het uit. 

Ergens hebben wij gelezen dat een wijziging €50,00 kost, daar gaat mijn "voordelige" ticket. 

Van Transavia krijgen wij bericht, dat wij dit bij het inchecken moeten doorgeven. 

Even de gevolgen afwachten .....

Bij aankomst wandelen wij naar het appartement.

Het ziet er goed en schoon uit. 

Morgenochtend bij het weg gaan, de sleutel in de brievenbus.

Daarna gaan wij op zoek naar de sushi bar in Split. 


Jelle begint met soep.


De sushi met toebehoren smaakten heerlijk.

In Split is het erg gezellige bij veel bars wordt er gemusiceerd, dit geeft een speciale sfeer.

Maandagochtend 10 juli vliegen wij voor zes weken naar huis.

Op het vliegveld bij de incheckbalie wordt niet moeilijk gedaan. 

Ik krijg gewoon een instapkaart met mrs. Dam erop. 

Een meevaller dus.

Dit was het laatste blog van het eerste gedeelte van de zomer 2017.

Dank aan al onze volgers, wij vonden het leuk om ons wel en wee met jullie te delen.

Voor allemaal een heerlijke zomer toegewenst.